Saturday 2 June 2012

Ingrijirea parului

     Ok, am ajuns si aici. Umm... pentru par am incercat mai multe produse pana sa ajung la cele care ma multumesc cu adevarat. Am incercat "samponul, balsamul si sprayul de par de la Naturals cu aroma de flori de cires pentru toate tipurile de par" fiind atrasa de pagina parfumata din brosura :) Desi le-am folosit aproape pana la epuizare, nu sunt nici multumita nici dezamagita de ele. Pot spune ca la pretul pe care il au (in jur de 20lei/set) se comporta destul de bine. Singurul pe care l-as recumpara ar fi sprayul de par, caci iti parfumeaza parul neingrasandu-l  :)


     Acum folosesc din gama Advance Techniques "Sampon anti-matreata pentru parul lipsit de volum" - (250ml) 

     Descriere: Un scalp sanatos, un par frumos si volum maxim. Formula noua care confera volum, cu complexul Active Z care amelioreaza simptomele matretii.
     Parerea mea: Am scapat de neplacuta matreata (desi nu o aveam in exces), si ii confera volum parului, dar nu persista foarte mult. Il folosesc in continuare :)


     Ca si masca de par, nu renunt la cea de la Planet Spa cu extract de masline (aveti detalii aici). Dupa ce urmez acest "ritual", imi aplic la radacina, pe parul inca umed, tot din aceeasi gama "Spray pentru volum la radacina" - (150ml)

     Descriere: Formula pentru amplificarea volumului este ideala in timpul verii, conferind o textura bogata parului fin si subtire de la radacina pana la varfuri toata ziua.
     Parerea mea: Da, ofera volum parului fin si subtire ca al meu, si pentru asta il ador, dar (mereu exista un dar), nu persista toata ziua, cel putin nu pe parul meu :)


     V-am mai spus ca uneori abuzez de placa si feon, si tocmai din aceasta cauza mai am si cateva fire de par distruse la varfuri, dar noroc ca Avon are solutia :) Din aceeasi gama folosesc "Ser pentru varfurile deteriorate" - (30ml)

     Descriere: Parul lung se confrunta frecvent cu varfuri uscate si despicate. Serul previne aceste efecte nedorite. Foloseste-l cu incredere in zilele fierbinti de vara.
     Parerea mea: E adevarat ca previne uscarea varfurilor, tocmai de aceea consistenta lui e uleioasa, uneori prea uleioasa cred. Il folosesc cam 1-2 ori pe saptamana. Dar ceea ce imi place si mai mult la el e mirosul :) Desi o prietena mi-a spus ca produsele care la ingrediente parfumul e pe primul loc, nu sunt foarte eficiente :p

     Si o alternativa a acestui ser, sau probabil e vorba de acelasi ser dar in ambalaje diferite :) este "Ser pentru varfurile deteriorate" - (150ml), din aceeasi gama

     Descriere: Formula cu creatina ajuta la netezirea firelor rebele, repara firele deteriorate si protejeaza firul impotriva caldurii degajate de instrumentele de coafare.
     Parerea mea: Acum am aflat ca de fapt serul asta ar putea inlocui "Ser pentru varfurile deteriorate" - (30ml) si "Spray protector pentru par" - (100ml) :))

     Un alt produs pe care il folosesc des este tot din gama Advance Techniques, si anume "Spray protector pentru par" - (100ml)

     Descriere: Asigura protectie impotriva temperaturilor ridicate, faciliteaza coafarea, hidrateaza si confera stralucire. Uscatorul si placa iti deterioreaza parul si cauzeaza uscarea lui. Foloseste intotdeauna  un produs protector, astfel incat parul tau sa fie in siguranta in timpul coafarii. 
     Parerea mea: Il folosesc aproape zilnic, are un miros placut, iar prietenele imi zic mereu ca am un par superb, ca as putea face reclama la sampoane :) Stralucire ca in reviste nu ii confera, si tocmai de aceea mai folosesc si "Spray de stralucire pentru toate tipurile de par" - (100ml)

     Descriere: Complexul Multi Shine hraneste parul cu o doza de pro-vitamine benefice. Intensifica stralucirea parului, oferindu-i un aspect matasos.
     Parerea mea: Ii ofera stralucire parului, dar nu il face sa para gras. Probabil ar avea un efect mai puternic daca as folosi si samponul si balsamul din aceeasi gama (asa este recomandat).




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

No comments:

Post a Comment