Saturday 2 June 2012

Planet SPA

    Din punctul meu de vedere, produsele din aceasta categorie nu dezamagesc niciodata, desi mai exista si unele "mici imperfectiuni" la unele dintre ele, pe care nu am  sa ezit sa vi le exprim. Ma repet, ceea ce scriu in postarile mele, este doar strict parerea mea personala, iar reactile pot fi diferite de la om la om.
     Din aceeasi gama, un alt produs preferat este "Masca de par hranitoare cu extract de masline" - (200ml)

     Descriere: Masca de par hranitoare cu extract de masline este potrivita tuturor tipurilor de par. Dupa utilizarea acesteia, parul capata un aspect matasos, sanatos si stralucitor, chiar daca inainte de folosirea mastii parul era degradat.
     Parerea mea: Am un par destul de dificil, cu fir subtire, care nu sta nicicum :) Nici drept (pt ca natural, imi e foarte putin ondulat) dar nici cu bucle cum as vrea eu, asa ca de cele mai multe ori recurg la placa sau la uscatorul de par pt a mi-l aranja. Stiu ca nu e un lucru sanatos, dar il practic :) Am testat masca de par si, desi daca ar fi fost sa ma iau doar dupa miros, nu stiu daca mi-as fi aplicat-o vreodata, pt ca are un miros destul de puternic de masline si plante, care nu e tocmai pe placul meu. Totusi m-am incumetat si am folosit-o, si rezultatele nu au intarziat sa apara. Inca dupa prima folosire am observat ca parul e mult mai matasos si luminos, iar dupa cateva utilizari, si ceea ce mi-a placut cel mai mult, e faptul ca nu imi mai cadea ata de mult par! Masca am aplicat-o pe toata lungimea parului, inclusiv pe scalp, dupa care am masat delicat cateva momente si am lasat-o sa actioneze aproximativ 15 minute. Ceea ce e putin mai dificil, e clatirea, caci trebuie sa te clatesti de mai multe ori pentru a curata parul in profunzime, dar avand atatea plusuri, cred ca conteaza mult prea putin acest aspect :)




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

No comments:

Post a Comment