Sunday 3 June 2012

"Ritualul" de ingrijire a corpului (part.II)

     Am ajuns la partea in care va impartasesc parerile mele potrivind lotiunile, creme sau uleiurile de corp, folosite dupa iesirea din dus/cada.
     Folosesc destul de des gama de produse de la Skin So Soft pentru incetinirea cresterii firelor de par. Si in aceasta gama sunt: "Lotiune de corp cu efect de incetinire a cresterii parului" - (250ml)

     Descriere: Hidrateaza in profunzime si incetineste cresterea parului.
     Parerea mea: E ok, nu ma mai epilez atat de des (folosesc epilatorul, asa ca oricum parul meu nu e atat de des si tare), dar la partea cu hidratarea nu sta chiar atat de bine.

     Si tot din gama asta folosesc si "Deodorant anti-perspirant cu efect de incetinire a cresterii parului" - (50ml)

     Descriere: Nici una disponibila, cred ca e acelasi lucru ca si la crema de mai sus, doar ca este un anti-perspirant.
     Parerea mea: Pentru efectul de incetinire a cresterii parului ii dau nota maxima, caci se vad rezultatele, la fel ca si in cazul cremei, dar ca si anti-perspirant ii dau nota minima posibila caci nu este deloc bun (nu pentru mine).

     Raman la aceeasi gama si va povestesc despre "Ulei de corp pentru catifelare" - (125ml)

     Descriere: Formula in doua straturi ce se activeaza atunci cand produsul este agitat. Stratul de deasupra este creat din uleiuri nutritive pline de vitamine, unt de shea si petale de flori catifelate, pentru a hrani pielea. Stratul de jos este creat din uleiuri matasoase pentru a lasa pielea fina si neteda. Se absoarbe rapid, nu lasa senzatie uleioasa dupa aplicare.
     Parerea mea: Nu stiu care e treaba cu straturile, dar in schimb stiu ca e adevarat ca iti lasa pielea catifelata fara sa lase senzatia uleioasa. Este unul din produsele favorite :)

     Si daca tot suntem la partea de uleiuri de corp, tot din aceeasi gama folosesc si "Ulei de corp cu minerale si particule aurii" - (150ml)

     Descriere: Particulele aurii redau finetea pura si iti ofera rasfatul suprem. Pielea ta devine matasoasa, invaluita in arome fine florale. O formula cu particule aurii si alte minerale. Confera pielii o hidratare intensa. Lasa pielea moale si catifelata la atingere.
     Parerea mea: Intr-adevar iti lasa pielea catifelata, iar particulele aurii sunt discrete si se vad absolut grozav pe o piele putin bronzata :). Ceea ce nu am simtit eu este parfumul :)) Nu mi se pare deloc sa aiba arome florale!

     Si ultimul, dar nu cel din urma ulei de corp pe care il am este tot din aceeasi gama "Ulei de corp cu minerale si sclipiri de diamant" - (150ml)

     Descriere: Ulei de corp cu minerale, invaluie pielea in hidratare si stralucire. Se absoarbe rapid lasand pielea catifelata.
     Parerea mea: Respecta tot ceea ce zice, dar daca as avea de ales intre cele doua uleiuri cu particule aurii sau de diamant, l-as alege pe primul. Mi se pare ca pielea e mult mai frumoasa cu particulele aurii :) Oricum, amandoua sunt excelente pentru o seara speciala!

     In gama lotiunilor cu particule aurii mai am si "Crema de maini cu minerale si particule aurii" (despre care vom vorbi in alta postare) si "Lotiune de corp cu minerale si particule aurii" - (250ml)

     Descriere: Formula imbogatita cu minerale ce ii permit pielii sa respire. Lasa pielea stralucitoare, cu un aspect si o senzatie matasoasa. Formula usoara ce se absoarbe rapid.
     Parerea mea: Un singur lucru am de obiectat aici, nu mi se pare ca este absorbita atat de usor, precum uleiul.

     Si ultima lotiune de corp pe care o mai am este "Lotiune de corp cu extracte de violeta si lychee" - (200ml)

     Descriere: Hidrateaza si catifeleaza pielea. Violetele lasa pielea frumos parfumata si ii ofera beneficiile calitatilor sale fortificante, calmante si anti-inflamatorii. Lycheele - fructe exotice, bogate in vitamina C si minerale, hidrateaza si hranesc pielea.
     Parerea mea: Nu am folosit-o atat de mult, dar soacra mea e foarte multumita cand ii fac masaj cu ea :) Asa ca nu ne plangem de ea.




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

No comments:

Post a Comment