Tuesday 26 June 2012

Rasfatul meu grecesc!

     Si pentru ca am promis in Avon Connects ca voi face o postare despre aceste produse, iata ca m-am tinut de cuvant :) Si vorbesc despre tratamentele regeneratoare cu alge marine, ultima "aparitie" de la Planet Spa (la noi in tara). Setul mi-l achizitionasem de ceva vreme, din My Avon Magazine, caci ca si reprezentanti, avem posibilitatea de a comanda anumite produse inainte ca acestea sa apara in brosura, dar inca nu am apucat sa il folosesc foarte mult, ci doar sa il testez de cateva ori pentru a va putea impartasi parerile mele. Setul contine: "Gel de corp pentru fermitate" - (150ml)

     Descriere: Extractul de alge este o adevarat comoara a marilor grecesti pentru ingrijirea eficienta a pielii tale. Gelul de corp pentru fermitate are proprietati hidratante care ajuta la tonifierea pielii si marirea elasticitatii acesteia.
     Parerea mea: Este usor absorbita in piele, deloc grasa, are un miros placut si imi este mult mai eficienta pentru fermitatea sanilor decat crema de la Solutions care e special creata pentru acest lucru. Singura "problema" pe care o am, e ca acel capacel din partea superioara a pompitei este "imprumutat" de la o alta crema (se poate observa si in imagini ca difera de poza originala), deoarece l-am primit fara :( si din prea multa comoditate nu am facut un retur pentru a o primi (pentru ca dureaza destul de mult sa faci un retur, formulare ce trebuiesc completate s.a.m.d), plus ca eram foarte curioasa sa il folosesc :)

     Urmatorul produs este "Masca de par hranitoare cu extract de alge" - (150ml)

     Descriere: Dupa spalarea parului, foloseste o masca regeneratoare care are grija de parul tau si reda echilibrul scalpului. Pentru a obtine cele mai bune rezultate, inveleste-ti capul cu un prosop. Astfel, ingredientele mastii vor patrunde mai repede si mai adanc in firul de par.
     Parerea mea: Mi-am comandat masca exact cand mi se terminase cea cu extract de masline, si pot sa spun ca e ca si cum nu as fi schimbat nimic (cu exceptia mirosului :) ). Parul imi e la fel de matasos si am uitat complet de perioada in care ramaneam cu o multime de fire de par pe perie! Mie imi priesc produsele de la Planet Spa, parca sunt create special pentru mine :). Si revenind la masca, pe ambalaj scrie sa o lasam pe parul spalat 1 minut apoi sa clatim. Din punctul meu de vedere, dupa 1 minut e ca si cum nici nu am aplicat-o, asa ca am lasat-o sa actioneze aproximativ 10 minute, dar mi-am acoperit capul cu un turban, exact asa cu ne sfatuiesc ei, si desi e putin de lucru (fata de cea cu extract de masline), rezultatele sunt minunate, asa ca merita fiecare minutel!

     Tot din acest set face parte si "Tratament calmant pentru zona ochilor" - (15ml)

     Descriere: Tratamentul pentru zona ochilor, calmeaza pielea, reduce pungile de sub ochi si amelioreaza ridurile si linile fine.
     Parerea mea: Umm... nu stiu ce sa zic despre ameliorarea ridurilor si a linilor fine, caci slava Domnului ca inca nu am asa ceva! :) Dar cearcanele si acele pungi inestetice imi mai apar dupa noptile pierdute in fata calculatorului, si m-a ajutat destul de mult aceasta crema, dar doar daca o folosesc de vreo doua ori pe zi pe o perioada mai lunga (5-7 zile, atat a fost perioada de testare, caci momentan folosesc o alta crema de la Soultions pentru ochi), dar rezultatele sunt vizibile, si asta e cam tot ce conteaza :)

     Ultimul produs din acest set este si preferatul meu (sau unul dintre ele), "Masca exfolianta de fata cu extract de alge" - (75ml)

     Descriere: Masca de fata exfolianta improspateaza, revitalizeaza si echilibreaza tenul.
     Parerea mea: Desi nu sunt foarte detaliati in explicatii, pentru mine a fost suficient sa citesc ca este o masca exfolianta (v-am mai spus ca ador aceste masti exfoliante, aici aveti si alte astfel de masti) pentru a ma indragosti de ea. Si sa nu trageti concluzii pripite ca imi place doar pentru ca este exfolianta, va asigur ca pielea va ramane curata si foarte catifelata dupa utilizarea ei! Pe scurt, ador produsele Planet Spa! <3




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

No comments:

Post a Comment