Monday 4 June 2012

Picioarele la control!

     Cred ca picioarele sunt cele mai chinuite parti ale corpului nostru. Si desi nu ma refer numai la picioarele fetelor cand spun asta, ele au cel mai mult de suferit, si asta si din cauza tocurilor pe care le folosim fie ca vrem sa fim mai feminine, fie pentru ca jobul ne obliga. Ni se mai umfla picioarele, ne mai apar bataturi pe ici-colo, unghiile se exfoliaza mult mai usor, uneori poate aparea si mirosul neplacut si multe alte lucruri carora nu le prea dam importanta. Si pentru ca tot vine vara, si picioarele vor fi mai expuse, m-am hotarat sa am mai multa grija de ele (acum sa nu intelegeti ca numai vara trebuiesc ingrijite :) ), si tocmai de aceea mi-am cumparat cateva creme care promit picioare frumoase in doar cateva saptamani. Una dintre aceste creme este "Crema emolienta pentru calcaie" - (75ml) de la Foot Works (de fapt, toate sunt din aceasta gama)

     Descriere: Hraneste si hidrateaza pielea uscata a calcaielor. Contine uleiuri din plante cu efect antiseptic si actioneaza ca anti-bacterian datorita uleiului de dafin.
     Parerea mea: E destul de bunicica :) Adica, daca o folosesti cel putin o data pe zi, vezi imbunatatiri (eu nici nu am probleme prea mari, in afara de cateva bataturi). Si e destul de usor absobita in piele, ceea ce pe mine ma bucura, caci detest sa-mi simt pielea uleioasa.

     Mai folosesc si "Crema pentru picioare si coate cu unt de Shea african" de la Planet Spa, dar mai multe detalii aveti aici, asa ca nu ma repet si trec la urmatoarele doua produse: "Lotiune exfolianta pentru picioare" - (75ml)

     Descriere: Lotiunea exfolianta indeparteaza celulele moarte si hraneste pielea picioarelor.
     Parerea mea: E un exfoliant bun as putea spune, dar pe langa mai folosesc si o piatra ponce :) Dar sunt mult mai incantata de faptul ca are o textura spumoasa, placuta la atingere.

     Si pentru ca erau produse nou aparute am vrut sa le incerc si am luat setul complet, cu tot cu  "Balsam hidratant cu saruri marine" - (75ml)

     Descriere: Tratamentul hraneste pielea si ii stimuleaza regenerarea.
     Parerea mea: Intotdeauna le-am folosit impreuna si fac o treaba excelenta, le recomand cu mare drag :)

    Sper ca va sunt de folos postarile mele si daca aveti nelamuriri sau vreti sa-mi aflati prerea despre vreun alt produs, nu ezitati sa comentati si am sa va raspund! :*




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

No comments:

Post a Comment