Saturday 2 June 2012

Pff...prima postare..

     Imi iau inima in dinti si am sa fac publica prima postare in care am sa va povestesc despre produsul meu favorit, sau cel putin unul dintre ele, caci nu pot sa fac o alegere sau un  top cu "first place" :p  Este vorba despre "Unt de corp hidratant cu ulei de masline si extracte de floare de portocal" - (200ml)
                                                       
     Descriere: Cunoscut si ca "aurul lichid", uleiul de masline este un ingredient care aduce o multime de beneficii frumusetii. Bogat in vitamine si acizi grasi, el asigura hidratarea optima si catifelarea pielii. Iar extractul de floare de portocal ii ofera un miros irezistibil.
     Parerea mea: Se tine de cuvant! Tocmai de aceea il ador :D Inainte sa il comand aveam ceva retineri gandindu-ma ca probabil e prea gras, pateaza hainele, e greu de absorbit in piele etc. Dar m-am incumetat si mi l-am comandat, si am fost placut surprinsa sa aflu ca de fapt, nimic din ce credeam eu nu e adevarat! Are o textura cremoasa, un parfum placut care persista, si datorita faptului ca intra foarte repede in piele, nu pateaza si nu lasa urme. 




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

No comments:

Post a Comment