Thursday 28 June 2012

Oglinda oglinjoara...

     Cred ca este printre putinele accesorii (daca o pot numi asa) de la Avon pe care o laud tuturor si sunt pe deplin multumita de ea! Este vorba despre oglinda "magica" pe care mi-am comandat-o in ciuda faptului ca a costat destul de multisor pentru o oglinda (in jur de 30 de lei daca nu ma insel, si era la reducere de la 110 :) ), dar nu regret deloc ca am cumparat-o, pentru ca e atat de draguta si folositoare <3

     Descriere: Oglinda dubla prevazuta cu leduri-Avon Cosmetics
                                    - dimensiuni diametru: 11.5cm
                                    - latime: 2.8cm
                                    - material: plastic - sticla
     Parerea mea: E foarte draguta, utila (mai ales atunci cand vreau sa ma pensez) datorita celor doua parti, una normala si una care mareste, si foarte practica datorita ledurilor (ma pot pensa si seara fara sa deranjez pe nimeni :) ). Pentru a va face o idee cam cat de mare/mica este, va puteti uita la poza si sa faceti o comparatie cu mult indragita agenda roz tot de la Avon, pe care banuiesc ca a-ti vazut-o la reprezentanti si nu numai.

     Functioneaza cu 3 baterii (din acelea micute R3), si pentru a le putea pune trebuie sa rotiti usor prin apasare de oglinjoara. Si arata ca in poza de mai sus :) Enjoy!



Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

No comments:

Post a Comment