Wednesday 6 June 2012

Mastile faciale

     O sa spuneti ca sunt nebuna, dar cred ca am incercat toate mastile faciale de la Avon, doar din curiozitate. Si cel mai mult le ador pe cele care se "desprind" ca o masca de pe fata, nu stiu de ce, dar imi place tare mult acea senzatie :). Si pentru ca e preferata, am sa incep cu ea: "Masca pentru calmarea pielii cu Sake si orez" - (75ml) de la Planet Spa (toate mastile sunt din aceasta gama)

     Descriere: Masca de fata actioneaza delicat asupra pielii, lasand sa actioneze ingredientele sale benefice. Formula "peel of" creaza un singur strat, usor de indepartat printr-o singura miscare. Contine sake, orez, soia si extract de ceai verde care hraneste, regenereaza si hidrateaza pielea. Fata capata un aspect proaspat si frumos.
     Parerea mea: Ceea ce imi place cel mai mult la aceasta masca este ca atunci cand o indepartez, dupa cele 20 de minute in care actioneaza, vad impuritatile curatate de pe fata mea, in special punctele negre din jurul nasului, desi nu acesta este rolul ei. Imi place sa vad ca functioneaza :)

     Cea de-a doua masca este "Masca de fata cu minerale si namol" - (75ml)

     Descriere: Reduce excesul de sebum si aspectul porilor dilatati, lasand pielea curata si catifelata.
Detoxifica, tonifica si da un aspect ferm pielii.
     Parerea mea: Este putin mai greu de intins pe fata, dar merita minutele pierdute, caci rezultatele se vad cu siguranta.

     O alta masca testata este "Masca de curatare a porilor cu extract de floare de lotus" - (75ml)

     Descriere: Formula actioneaza in doar cateva minute, schimbandu-si culoarea din violet deschis in alb. Sebumul, impuritatile si celulele moarte sunt indepartate, iar pielea se simte proaspata si revigorata. Contine extract de floare de lotus care protejeaza si hraneste pielea, dar si lapte de cocos cu efect de calmare.
     Parerea mea: Am mai spus-o si ma repet, produsele de la Planet Spa sunt preferatele mele si le folosesc foarte des, pentru ca in general ceea ce promit ca fac, fac. Masca are o textura placuta si un miros si mai placut, daca este folosita cu regularitate sigur vor fi observate si efectele!

     Si ultima masca de fata incercata este "Masca energizanta cu extract de ceai alb" - (75ml)

     Descriere: Ceaiul alb originar din China este o planta rara, pretioasa, fiind cultivata doar in China. Este un adevarat miracol cand este folosit ca ingredient in produsele cosmetice, deoarece are proprietati antioxidante. Incetineste procesul de maturizare a tenului, revitalizeaza si reface tenul obosit, dand un aspect mai tanar.
     Parerea mea: Ultima, dar nu cea din urma, o alta masca exfolianta :) Cand o aplici, iti da o senzatie de racoare, care este bine-venita mai ales acum, ca e cald afara. Si o ador caci semnele oboselii dispar ca prin minune!




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

4 comments:

  1. Si mie imi plac mastile de fata de la Planet Spa . Si mai am de la ei o masca de fata cu unt de shea, intr-un borcanel asa..miroase foarte placut,are particule exfoliante si este asemeni unui unt..Ii face foarte bine tenului meu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca iti plac :D Acum m-ai facut curioasa sa incerc si eu acea masca :) Pregatesc primul meu concurs zilele astea, asa ca fi pe faza ;) XoXo

      Delete
    2. Uhh dragut :D Daca prinzi oferta la masca aceea sa stii ca merita . Eu am luat-o la campania aceea cu saruturi . Acum am pus ochii pe o lotiune de corp cu floare de lotus (in C10)

      Delete
    3. Am sa o urmaresc :D Multumesc de propunere :) XoXO

      Delete