Tuesday 5 June 2012

Lupta cu punctele negre...

     Nu stiu cate persoane se pot lauda cu un ten perfect de portelan fara sa fi intervenit cosmeticiana, medicul estetician sau mai nou, photoshop-ul :) Eu stiu sigur ca nu sunt printre acele persoane :( Si desi le multumesc parintilor mei pentru genele fara pic de acnee si alte probleme mai grave, de punctele negre ma tot lupt de ceva vreme caci reapar. Si nu pot sa zic ca am extrem de multe, ci doar in jurul narilor (locul de unde nici nu mi le pot "extrage" cu prea multa usurinta). Asa ca m-am hotarat sa imi cumpar intreg setul de la Clearskin care contine urmatoarele: "Demachiant pentru punctele negre cu acid salicilic 2.0%" - (125ml)

     Descriere: Demachiantul usor indeparteaza impuritatile si excesul de sebum, curata punctele negre si previne formarea acestora. Dupa o saptamana de utilizare ajuta pielea sa se mentina curata si sa capete un aspect sanatos. Gelul de curatare cremos cu formula usoara este creat pe baza tehnologiei Blackhead Claryfing. Contine acid salicilic, care exfoliaza pielea si controleaza excesul de sebum.
     Parerea mea: Nu il folosesc ca si demachiant caci mi se pare ca nu indeparteaza eficient machiajul. Il folosesc pe post de gel de curatare in fiecare dimineata, alaturi de "Lotiune tonica pentru  punctele negre cu acid salicilic 2.0%" - (125ml)

     Descriere: Astrigentul cu acid salicilic reimprospateaza pielea, lupta impotriva punctelor negre, indeparteaza excesul de sebum si ultimele urme de impuritati si celule moarte. Dupa o saptamana de utilizare ajuta pielea sa se mentina curata si sa capete un aspect sanatos si revigorant.
     Parerea mea: E ok dupa ce te obisnuiesti cu el, caci este ca si un spirt, asa ca mare grija daca aveti rani deschise pe fata, ca e destul de dureros.

     Si o data pe saptamana folosesc si "Tratament-masca pentru punctele negre cu acid salicilic 0.5%" - (75ml)

     Descriere: Produs pe baza tehnologiei Blackhead Claryfing. Contine acid salicilic care exfoliaza pielea si controleaza excesul de sebum. Aceasta penetreaza pielea in profunzime, dizolvand punctele negre inca din locul lor de formare si prevenind formarea altora.
     Parerea mea: Cred ca o alternativa mult mai eficienta din punctul meu de vedere este "Masca pentru calmarea pielii cu sake si orez" de la Planet Spa (detalii gasiti aici). Este o masca ce se exfoliaza si chiar vezi punctele negre ramanand pe ea. Dar o mai folosesc si pe aceasta pana o termin :)




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

No comments:

Post a Comment