Saturday 2 June 2012

Dezamagire totala :(

     Si ca sa nu se creada ca doar pt simplul fapt ca sunt reprezentant Avon, laud produsele si le ridic in slavi. Nu! Am m-ai spus-o, daca sunt nemultumita de ceva, indiferent de ce, am sa public acel lucru. Cum o voi face si in acest post. Sunt total dezamagita de doua produse din aceeasi gama, si anume: "Crema depilatoare pentru zona inghinala potrivita pielii sensibile" - (75ml)

     Descriere: Formula delicata indeparteaza perfect parul nedorit in numai 2.5 minute si fara pic de durere. Lasa pielea moale si catifelata. Este special conceputa pentru zona inghinala si este adecvata pielii sensibile.
     Parerea mea: Tocmai pentru ca zice ca e special conceputa pentru pielea sensibila mi-am comandat-o, si am fost atat de nerabdatoare sa o testez si sa o laud la toata lumea, dar...surpriza! Lucrurile nu au stat chiar asa, nu pt mine :( Nici macar nu am apucat sa o aplic pe toata zona, daramite sa o las sa actioneze timpul indicat, ca a si inceput sa ma arda. Si nici dupa ce am indeparta-o lucrurile nu au fost mai bune, am izbucnit in plans din cauza dureri si a rosetii provocate :(( de atunci nu am mai avut curajul sa experimentez creme de acest gen. Dar, pot spune ca singurul lucru bun, e spatula pe care am primit-o odata cu crema :)



     Al doilea produs dezamagitor din punctul meu de vedere din gama Skin So Soft este "Setul de benzi depilatoare pentru corp cu complex hidratant" - (2x10 benzi depilatoare + 2 servetele pentru calmarea pielii si indepartarea excesului de ceara)

     Descriere: Formula de ceara indeparteaza parul de la radacina pana la 4 saptamani. Parul se regenereaza mai subtire si mai moale. Se poate folosi pentru toate zonele corpului. Este potrivita pentru toate tipurile de piele.
     Parerea mea: Nu sunt atat de reusite :( Scrie ca inainte de folosire sa le incalzim putin intre palme. Da' de unde, ceara de pe benzi trebuie sa fie calduta pt a te putea epila, si faza cu palmele nu a mers, asa ca am incercat sa le incalzesc putin cu feonul. Le-am aplicat, si a fost totul ok (nu avea ce sa mearga rau in aplicare), dar in schimb cand le-am indepartat mi-a ramas destul de multa ceara pe picior si nici epilarea nu a fost grozava, plus ca ai nevoie de foarte multe benzi pentru o epilare reusita, si din cauza excesului de ceara ramasa pe piele, cele doua servetele nu m-au ajutat mai deloc. Concluzia e ca nu sunt avantajoase (din punctul meu de vedere).




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

1 comment:

  1. Sti cumva daca " benzile epilatoare pentru parul facial " de la skin so soft sunt bune?

    ReplyDelete