Monday 4 June 2012

Creme "minune"


     Vreau sa vorbim despre cremele "minune" de la Solutions, care promit multe lucruri, dar nu stim daca le si fac. Pentru zona bustului am incercat "Gel pentru tonifierea bustului" - (150ml) de la Solutions

     Descriere: Are grija de fermitatea si de conturul bustului tau. Contine rodie si chimen dulce ce ajuta la stimularea producerii naturale de colagen si elastina. Imbunatateste fermitatea zonei bustului, actionand ca un "sutien lichid". Instantaneu* confera o senzatie de fermitate si tonifiere in zona bustului. Dupa aproximativ o saptamana* bustul capata un aspect mai conturat si se simte mai ferm. In timp* estompeaza aspectul de vergeturi. [*rezultate obtinute in urma unui studiu despre perceptia consumatorului timp de 4 saptamani cu 150 de femei]
     Parerea mea: Trebuia sa includ produsul asta aici, caci este o mare dezamagire si pierdere de bani! Cred ca aproape orice mamica are o oarecare nostalgie dupa sanii fermi si mai plini din timpul sarcinii, caci dupa, se mai lasa s.a.m.d. Asa este si in cazul meu, si eu am sperat ca produsul asta sa faca minuni! Dar nici macar o mica imbunatatire :( In plus, nu se absoarbe in piele, ci mi-a ramas ca un fel de "piele moarta". L-am folosit o singura data si de atunci il tot mut dintr-o parte in alta...e aiurea :(

     Si pentru micile vergeturi aparute pe coapse, mi-am comandat (mai demult, caci inca era ambalajul vechi de la Solutions) "Tratament impotriva vergeturilor" - (200ml)

     Descriere: Estompeaza vergeturile (si cam atat am gasit)
     Parerea mea: Probabil daca l-as fi folosit cu regularitate cand mi l-am cumparat, observam diferente, dar asa, folosit doar cand imi aduceam aminte nu m-a ajutat. Am sa imi cumpar noua formula, ca cica e imbunatatita si am sa va spun cum e :).
     Astept comentariile voastre pro si contra acestor creme, si parerile voastre daca le-ati folosit :)




Niciun produs prezentat mai sus nu mi-a fost trimis pentru a-i face reclama . Produsele au fost cumparate din banii mei , iar parerile despre aceste cosmetice sunt strict personale .

1 comment:

  1. Hei de ce nu mai postezi?
    Imi place foarte tare cum descrii produsele,nu trebuie sa te lasi daca nu comenteaza lumea,asa e la inceput.Chiar te-as urmari prin gfc,doar ca tu nu ai adaugat bara :))

    ReplyDelete